Uge 41 – 2017

FRK C-stævne dressur
LFHR E-stævne dressur/spring

På en af de våde dagen i ugen (ca. hver anden dag – desværre) blev det allerførste Sædingegårdsridt afholdt!! Hippoaden havde valgt at udvide med et efterårsridt og dette tog udgangspunkt fra den smukke herregård Sædingegård ved Rødby. Der var kortere ruter end vi er vant til i Knuthenborg og det gav pludselig mulighed for at mange af de små seje ryttere, som vi jo de seneste par år har set springe bom på jord, potteklasser og 30 cm, pludselig også kunne ride langdistance. Bestyrelsen er stolte over at de forskelllige stævneudvalg husker at rumme de unge ryttere, og rytterne ELSKER at kunne få lov at deltage. Det er dem vi skal bygge klubben på de næste mange år, så hurra for de seje unge ryttere som tør!!!!

Vi er også landet i oktober – det betyder jo at vi pynter op til halloween og også samtidig indbyder til skattejagt lørdag den 28. oktober kl. 15. Børn og barnlige sjæle er velkomne og det koster 30 kr. pr barn. Dagen sluttes i tutten med kakao og kage samt lidt “trick or treats” som det jo bør sig. Tilmelding til Hannibal på 40159283 eller ved skriv på facebook opslag under Sakskøbing Rideklub – SAR. Tilmelding senest den 23. oktober.

November byder på Roland Hansens smukke fortælling om hans tid i Slædepatruljen Sirius. Se mere om det her eller på forsiden.

i Nykøbing vandt Nikoline Bjørkmann Holm Hansen og Oprah Winfrey både LA1og LA2 som også var en del af sponsoratet fra Keis Guld og Sølv. Annielle Clausen og Don Poblano blevnr. 2 i MB1. Stort tillykke 🙂

i SYR var der ryttere i både dressur og i spring: Karen Toxværd og Dambækgårds Kiral vandt LD2, mens Marie Bonde og Amorevar fejlfri i 50 cm, hvor også Mathilde Stentebjerg Johansen og Molly havde 2 fejlfrie runder. Sophia Johansen og Speedy Enduro var fejlfri i 70cm og vandt 80cm. Pernille Mortensen og Skærgårdens Run away Love var fejlfri i 60 cm, mens Marie Pedersen og Meria Lundsgaard var fejlfri i både 60 0g 70cm. Også stort tillykke til alle jer 🙂

Nyd ugen og husk at melde til både halloween og foredrag –det er fede ting begge dele, og DIN far ville garanteret elske komme med på slæderejsen.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.