Uge 43 – 2017

BRN D-stævne dressur

Så skal vi igang med den uge i oktober, hvor urene (og havemøbler) skal stilles tilbage, så natten mellem lørdag og søndag får vi en time mere at sove i og i nogle få uger er morgenerne ikke helt så sorte!
Ugen byder også på halloweenhygge for de midste af klubbens medlemmer, idet Flagermusen Flemming har inviteret til skattejagt og hygge lørdag eftermiddag, så bliv ikke bange hvis Kjeldmosegaard vrimler med spøgelser, uhyrer, afklippede hænder eller flagermus overalt….. Vi glæder os til en Uhyggelig eftermiddag med de skønne unger 🙂

Efterårsferien er slut for skolebørnene og de heldige voksne, og mange har brugt weekende enten til WorldCup i Herning eller hos Viemose og Baunehøj som begge holdt springstævner.
Klubben havde ryttere med begge steder og i Viemose red Maria Sørensen og Sandy fejlfrit i 30 cm, mens søstrene Marika Hansen og Merle Hansen var fejlfri i både40 og 50 cm på henholdsvis Keeley Keeley og Sille. Mor Maria Hansen og Keeley Keeley var fejlfri i 60cm og blev nr. 2 i 70 cm. Søde Karen Toxværd og Kiral vandt i 70 cm og blev nr. 2 i 80cm. Tillykke.

Nyd vejret, og husk mandag er sidste tilmelding hvis dit barn skal nå at være med til halloween

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.