Uge 48 – 2017

SYK D-stævne spring/dressur

Det er nærmest ikke til at ride udenfor længere, og vi vil derfor gerne lige minde om nogle af de vigtige tinge i brugen af ridehuset. HUSK at spørge om lov til longering – et nej skal respekteres. HUSK at melde undervisning ind på kalenderen senest 1 døgn før det skal benyttes, ligesom man også skal huske at fjerne aflyst undervisning. HUSK at samle klatter. HUSK at det først er tilladt at booke frispring/løsspring fra kl. 14 om lørdagen.

Vi minder om at der er juleoptog søndag den 17. december. SAR er meldt til med en vogn, dvs at ingen heste deltager. Meld gerne til Signe Johansen med Matador hvis du eller dine børn har lyst til at blive en del af. Eftermiddagen sluttes af med gløgg og æbleskiver i Tutten som vanligt. Vi håber at vi ser en masse medlemmer til både juleoptog og hygge.

Hele sidste uge har der været redet Christmas Warm-up for ponyer på Vilhelmsborg, og her må vi sige at vores søde ponymedlem Sophia Pedersen og hendes sorte perle Speedy Enduro gjorde flot flot figur. Ud af 6 starter var der 5 placeringer med hjem – se blot her; LB* nr. 5, LB** Nr. 7, LB* Stilspring nr. 8, Indledende runde i Messing Tour n4. 6 og en flot nr. 5 i Messing-Tour Finalen. Så flot – stort tillykke Sophia.

I faxe var Tina Jeppesen og hendes skønne plethest Sønderstrandens Buzz Light Year til start. Det resulterede i 2 flotte resultater da de red sig til en 4. plads i LA1 og vandt dagen efter LA2. Tillykke!

I Nykøbing Var der også stævne og i LC/LB klassen var Hanne Wilstrup og den smukke Simon-Star nærmest uovervindelige, idet de blev både nr. 1 og nr. 3. Nadja Pedersen og Lester Qvist var debutanter i LA1 og i en samlet LA-klasse blev de en flot nr. 3, kun slået af ryttere der red LA4 og LA6. Flot debut må siges, stort tillykke til Nadja og Hanne.

Vi nærmer os december med hastige skridt – på søndag er det 1. søndag i advendt. Og tænk….. om små 4 uger så bliver dagene igen længere og vi kan måske næsten, hvis vi er rigtig heldige, ”lugte” foråret!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.