Uge 01 – 2018

Der er ingen stævner i denne uge i D5.

Nytåret har netop sluppet os og 2018 er igang. Var der nytårsfortsæt eller ikke? Mange af os har nok masser af ønske og drømme for det kommende år, men hvis det er omkring heste, så ved vi alle at det nytter ikke at drømme alt for langt væk for der kan ske så meget, en skade der sætter stopper for det for dig vigtigste stævne i år, træninger som ikke forløber helt som ønsket, eksamener/arbejde som kommer i vejen hver gang der er aftalt en gode skovtur…..Men vi er heldige, for vi har trods alt 365 dage sammen med vores bedste ven og en masse ridekammerater som kan give gode oplevelser med i rygsækken. Vi glæder os til at byde 2018 velkommen sammen med alle jer medlemmer.

Vi har netop fået datoer stævner frem til slut sommer, så skriv gerne følgende datoer i kalenderen; Klubmesterskab 24. og 25.marts, SydshavsCup i SAR den 26 og 27 maj, SydhavsCup i LSP den 9 og 10. juni, Hippoade 16. juni, Støttestævne 23. juni og C-stævne med Sjællandsmesterskaber i dressur den 25. og 26. august. Masser af spændende ting og datoer, hvor vi skal hygge 🙂

Det er også den her tid på året, hvor vi skal have indsamlet vandrepokaler og –fade. De der var så heldige at modtage sidste år, må meget gerne sørge for at de bliver afleveret senest den 14. januar i Tutten eller hos Hannibal.

Husk også at få indberettet de seneste 2 måneders rangliste-resultater! Det blev på sidste års generalforsamling aftalt at vi ændrede indbretningsperioden fra 1 til 2 måneder. Derfor modtages der ikke resultater der er ældre til opdatering. Resultaterne indberettes via hjemmesiden, hvor der ligger skema til det samme 🙂

VOSK holdt nytårsstævne i dressur og her red Trude Hestengen og Strandagergårds Deluxe sig til75% i MB0 og blev suveræn vinder af klassen.
SLRK holdt springstævne henover jul/nytår og Josefine Voss Madsen og Honey De Luxe gjorde det igen – de red sig til en placering som nr. 7 i LB*

Hold øje – inden længe bliver der lagt indbydelse op til generalforsamling sammen med indbetaling af kontingenter og facilitetskort. Nyd starten af 2018, mens vi stadig kan kalde det nytår.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2017. Bogmærk permalinket.