Uge 09 – 2018

NFRK D-stævne dressur

Vi nærmer os 1. marts og det er tid til at komme ud af skjul. Vi har 5 ekstra gode datoer som i skal være OBS på 🙂

1. marts – de frivillige restriktioner for stald og ridehus ophæves

5. marts – sæsonafslutning på wellness

14. marts – sidste tilmelding til klubmesterskabet

24. og 25. marts – KLUBMESTERSKAB 2018

Det bliver så dejligt at “leve livet igen” som Dyrlæge Susanne Fønsskov så fint har sagt det. Vi har længe været begrænset i vores færden og adfærd pga af kværken som har fluereret, men der har ikke været udbrud i LAAAANG tid nu og ophævelsen er givet isamtykke med dyrlægen. HURRA 🙂

På Baunehøj har der været springstævne i weekend, og her var der nogle seje tøser afsted. Josefine Voss Madsen og Honey DeLuxe lægger hårdt fra start på året og blev en flot nr. 3 i en LB**, Sophia Pedersen og Speedy Enduro lægger lige så hårdt ud da ekvipagen red fejlfri i både 70 og80 cm. Et af klubbens nye medlemmer Sia Johansen og hendes forholdsvis nye pony Fuglekildes Danny kan godt blive en af dem vi skal holde øje med på ranglisten for ekvipagen var fejlfri i både 90 og 100 cm, mens de fik en flot 5. plads i LB*. Tillykke til jer alle 3.

Pas på jer selv i den kommende uge – der loves frost og desværre også en del blæst. Tænk jer om, alle mand skulle helst melde klar til klubmesterskabet.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.