Uge 11 – 2018

VASK D-stævne dressur/spring
D5 – årsmøde torsdag (SAR deltager med 2 personer)
SAR – sidste tilmelding til klubmesterskabet er onsdag

Den forgangne weekend har for manges vedkommende stået i Hernings-tegn. For folk der ikke har med heste at gøre, giver ordet Herning vist ikke meget mening, men for os andre er det 4 dage i himmerige med ALT hvad hestehjertet kan begære. Smukke dyr, flot ridning og ikke mindst masser af udstyr, nok til at give en hjertebanken og et overtræk på kontoen. Herning er 4 dage om året hestemenneskets mekka!!!

På torsdag er der årsmøde i Distriktet, hvilket vil sige at det er distriktets generalforsamling, hvor ranglistepokalerne igen skal uddeles. For 2. år i træk vinder Annielle Clausen og den skønne Don Poblano ranglisten for hest dressur. Tillykke til den dygtige ekvipage 🙂 På de øvrige ranglister har SAR-rytterne også gjort det flot; Nikoline Bjørkmann og Oprah slutter pony-årene som en flot nr. 2 på ranglisten for ponydressur, Josefine Voss Madsen og Honey De Luxe bliver ligeledes nr. 2, blot for hest spring, mens Sofie Berg og Casmo bliver en flot 5ér på pony springlisten.

Inden længe er der klubmesterskabet og onsdag er SIDSTE TILMELDING til dette. HUSK det nu 🙂

Sneen er væk, og det har været plusgrader, så derfor kunne vi heldigvis også få vandet ridehuset i går.

Nyd ugen, og husk at få meldt til Mesterskabet 😉

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.