Uge 12 – 2018

FRK C-stævne dressur
SAR KLUBMESTERSKAB i dressur og spring

Så blev det ugen før weekenden med klubmesterskab, og vi glæder os. Det er så dejligt at åbne sæsonen med dette skønne stævne, hvor folk er i godt humør og glædersig til at komme fordi det for rigtig mange af os er sæsonens første eller et af de første stævner. Der plejer at være masser af tilskuere til mesterskabet, og så er det glædeligt at så mange har valgt at melde til. Dressuren bliver en lang dag, men det tager bare tid at få rytterne igennem når der også skal lægges tid af til opvarmning. Vi håber dog at vejret holder for så er banerne perfekte.

I Albertlund var Josefine Voss Madsen og Honey De´Luxe totalt i hopla og red i weekenden en flot 3. plads hjem i MB* og en 2. plads i MB**. Det er så dejligt at se at ekvipagen udvikler sig og efterhånden springer MEGA højt.Tillykke Jose – det er flot!

HUSK at tjekke velkomst skrivelsen til mesterskabet – den ligger på forsiden!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.