Uge 14 – 2018

LSP tirsdags E-stævne dressur
VOSK D-stævne dressur/spring

Lidt senere ude end normalt, men det har været påske og vi har alle holdt nogle velfortjente fridage. Foråret og konfirmationerne lurer lige rundt om hjørnet, selv om det kunne være svært at tro på søndag morgen hvor der IGEN var landet 20 cm sne og hvor man bare tænkte at det er løgn, vi havde jo troet at sidste snevejr kom i torsdags….. Men NU ser vi frem mod de lovede 20 grader som skulle ankomme på søndag, og ellers så vil vi håbe at i allesammen har nydt påsken og alt det gode der er ved denne højtid.

Ved springstævnet torsdag og fredag i Nykøbing, havde SAR de vildeste ryttere med; Sofie Berg er nærmest altid godt ridende og hun red med Casco en flot 2. plads ind i MB**. Tillykke Sofie.

2 der ikke fik placering ved stævnet var Josefine Voss Madsen og Anton Ploug, men SHIT de var seje. De havde nemlig DEBUT i weekenden, hvor Anton som er 8 år gammel, sådan “bare lige” red en LC mod de store piger, og det endda kun med 4 fejl. Mega Sejt Anton! Josefine og Honey De`Luxe har været godt ridenden meget meget længe, selv om der har været enkelte skadespauser, men i denne påske red de fejlfrit i en MA* og blev 1. uplacerede. Højden på 135 er altså ikke for tøsedrenge, den kræver hår på brystet og mandsmod. TOTAL SEJT!

Påskens dressurstævne var på Baunehøj, og her havde en af klubbens nye medlemmer også en flot DEBUT, idet Anne-Dorthe Buck og Strategi Alstrup red 65, 18% i en MA1. Det er dælme også superflot, og som Anne-Dorthe sagde, så var det langt over hendes forventninger.. Ekvipagen blev derudover nr. 2 i MB0 samme dag.

Nyd den korte uge – vi ses måske. Og til weekendens kommende konfirmand, Victoria Enemark, vil vi blot ønske hende en fantastisk dag med alt fra skønne gæster til dejlige gaver og hvad der må blive herlige minder.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.