Uge 15 – 2018

SYR D-stævne dressur/spring

Så blev det endelig forår….. i hvertfald i 3 skønne dage, hvor de korte ærmer kunne luftes under rideturen, hvor dækkenerne kom af hestene, hvor skoven og udendørsbanerne blev nydt, og hvor græsset blev grønnere for hver dag, og det samme kunne siges om folks humør. Det var fantastisk – det ønsker vi os meget mere af.

Der er lige ved at være sidste tilmelding til årets Ladywalk, så vil du være med , så skriv til Hannibal på 40159283 så sørger hun for at samle op på tilmeldingerne.
Vores skønne ungdomsudvalg har lavet en facebookgruppe SAR Ungdom, hvor de vil poste sjove, spændende og interessante ting for medlemmer, og andre interesserede, i aldersgruppen op til 18 år. Følg med – Marie og Karen er klar til at præge klubbens ungdomsarbejde med DIN hjælp.

Ved E-stævnet i LSP i sidste uge red Julie Tved Larsen og Hibiscus sig til en flot2. plads i LA1. Stort tillykke med det flotte resultat.

Det går også rigtig godt med tilmeldingerne til Årets første afdeling af SydhavsCuppen som afholdes i SAR. I skrivende stund er både den lette og den svære Cup for heste i dressur udsolgt, og holdkonkurrencen i dressur er rigtig flot med. Vi kan kun glæde os over at i stadig har lyst til at være med til at ride i denne turnering.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.