Uge 25 – 2018

RØSK D-stævne dressur
SAR C-stævne STØTTESTÆVNE

En perfekt ridevejrs dag i lørdag, gjorde at Hippoaden igen blev et forrygende stævne. Stævneledelsen og alle hjælperne havde lagt sig i selen, og selv om det nu er 21. gang at ridtet afvikles, så er man som arrangør altid nervøs for om man nu har husket alt, om tingene nu fungerer, om førstegangs-ekvipagerne forstår det særlige ved langdistance, om alle hjælpere nu husker at komme og man x fingre for at ingen dyrlæger er syge. Og alt gik perfekt og klubbens ryttere havde masser af super ride og gode placeringer – Tillykke til jer alle.

Derudover havde klubben sendt et hold afsted til Dressurvennernes Cup i Ringsted, og på dagen var der desværre afmelding fra et hold, så der var kun 2 til start! Så forundringen var stor da pigerne blev kaldt til præmieoverrækkelse, og fik overrakt blårosetter SAMT 2000 kr……. Så er der noget ved at blive 1. uplaceret. Pigerne havde en dejlig dag og kan nu grine godt sammen af deres store held i ridelotteriet 🙂

Den kommende lørdag er der støttestævne – et af klubbens sjoveste stævner gennem hele året. Igen i år er vi blevet velsignet med så mange skønne skønne gaver, at vi godt kan garantere en gaveregn over Kjeldmosegaard på lørdag. Vi samler ind til Børnetelefonen, og laver efterfølgende selvfølgelig en banespringsdag, hvor der også samles ind og rides om de fine støtterosetter.

Over 100 starter skal igennem, så der er masser af god ridning der kan nydes, så kom forbi – der er som vanlig god mad og kage i tutten.

SAR var også repræsenteret ved VM i Vindinge Rideklub, hvor Nikoline Bjørkmann Holm Hansen var inviteret til at ride med 3 ryttere fra NFRK. Her blev holdet en flot nr. 2 ud af 11 hold med et gennemsnit på 70,542%. Tillykke til Nikoline og hendes holdpiger.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.