Uge 36 – 2018

FKR D-stævne spring
NSPR D-stævne dressur/spring
SAR banetræning

Sensommeren er i gang. Der er fantastiske dage og der er regnfulde dage, men det ved vi jo. Derfor er det ekstra vigtigt at man forsøger at nyde de skønne sensommerdage, hvor solen har magt og hvor det sagtens kan lade sig gøre at ride udenfor i T-shirt.

Det gode vejr holdt også til Store Hestedag, hvor klubben var rigt repræsenteret! Så mange af de seje springryttere var taget turen til Roskilde og har haft en fantastisk oplevelse – nogle fantastiske dage.

Der har været flotte placeringer, der har været mange gode ridt og så har der også været enkelte som måtte udgå, men det gør jo ikke oplevelse mindre dårlig hvis man bare gjorde hvad man kunne. Karen Jensen, Anton Ploug, Olivia Pedersen, Sophia Pedersen, Marie Jørgensen, Marie Pedersen, Sia Johansen, Josefine Voss Madsen og Mathilde Pedersen var med til at få deltagertallet til at stige, og vi har samlet en lille billedkavalkade af indtryk fra stævnet.

Mindestenen Sakskøbing Rideklub

Den 3. september 2008 står stærkt i vores hukommelse selv her 10 år efter at stalden brændte ned. Som altid mindes vi, os der var der med kæmper stadig med tårerne denne dag. Scrapbogen er stadig gemt væk – det gør fortsat ondt at skulle se billeder og avisudklip. Tak for alle minderne – og tak fordi i vil være med til at mindes.

Ved stævnet i VOSK var der holdcup, og her havde nogle af klubbens ryttere allieret sig med en ven og havde lavet teamet ”Dem fra det flade”. De 4 piger var super seje og vandt…… Dem fra det flade kan!

På lørdag holder vi banetræning i spring. Det er muligt at melde til via sms indtil onsdag kl. 13.00 hvorefter der vil blive lavet program. Vi ses vel? Tutten vil den dag sælge hjemmelavede burgere, så kig forbi omkring middag og lad dig friste samtidig med at du kan se de seje piger og drenge ride.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.