Uge 37 – 2018

MØN E-stævne spring
SGR D-stævne dressur
FKR C-stævne dressur med Distriktsmesterskaber

Så fik vi afholdt det formentligt sidste arrangement udenfor i år – banetræningen den 8. september. Igen var der mange skønne mennesker til start – faktisk var der 53 starter og det er jo slet ikke så ringe endda!!! Dagen var fyldt med god ridning, skønne gæster og lækre burgere.

Vi inviterer til banetræning til halloween, så hold øje når dagen nærmer sig.

I den kommende weekend sender klubben 4 meget spændte ponypiger mod hold-DM i Frederikshavn. De laver en take-over på klubbens Instagram konto, så vi håber i har lyst til at følge med der. Pøj Pøj skal lyde til de seje piger – vi glæder os til at se billeder og læse opdateringer.

Det er også i den kommende weekend, at distriktet skal finde sine nye distriksmestre i dressur. Det foregår i Faxe, og klubben har 1 ponyrytter samt 2 hesteekvipager til start. De skal også ønskes held og lykke.

Efteråret er kommet over os – men der er jo stadig masser af gode stille skønne eftermiddage og aftener, hvor man bare synes det er for mørkt til at ride ude i. Men nu er det sådan at vi har fået sat lys på udendørsbanen bag ridehuset. Så benyt jer af det 🙂 Vi henstiller gerne til at man longerer udenfor da det slider meget på ridehuset og samtidig tager frygtelig meget plads.

Så nyd efteråret og alle de skønne ting det bringer med sig. Der vil også snart blive annonceret opstart fra wellness.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.