Uge 41 – 2018

NFRK C-stævne dressur med distriktsmesterskab for hold
FRKS E-stævne spring

Man tror næsten ikke på det men det er faktisk lige ved at være midt oktober, og denne uge loves der fortsat op til 20!!! grader, hvem skulle have troet på det???? Det er fantastisk at sensommeren eller det lune efterår, kald det hvad du vil, strækker sig så langt. Som en sagde den ene dag “Ja – så kan vinteren jo næsten kun blive kort”. I fredags var det kl. 18 stadig 18 grader varmt, varmt nok til at ride i korte ærmer, og trække i shortsene under staldarbejdet. For pokker hvor er vi priviligeret.

Priviligeret er vi sikre på alle ekvipager og hjælper til Hippoadens efterårsridt “Sædingegårds-ridtet” også har følt sig i lørdags. De red i stille vejr, sol og varme og hjælperne har garanteret danset med hænderne over hovedet, for minderne om sidste års regn, ændrede ruter da alt stod under vand var nok lykkeligt glemt. Det er jo heldigvis en evne vi mennesker har at vi glemmer…. Klubben havde de mindste medlemmer til start, den yngre generation og også dem der har redet længe, og meldingerne går på at det var en fantastisk tur som de gerne tager igen. Tilllykke med alle de flotte gennemførte ridt 🙂

Der har været stævne i SYR og SAR´s ryttere gjorde som altid en entre af de store. Masser af medlemmer var tilmeldt, og i LB klassen for hest blev Nikoline og hendes tro følgesvend Oprah Winfrey en delt 1. plads, i bomklassen var Regitze Vilhelmsdal og Snubbi fejlfri – det samme var ekvipagen i 20 cm. Thea Huge og Mister Malte var fejlfri i 70 cm for pony, Sophia Pedersen og Speedy Endura vandt LB* og LA* for pony mens Sopia havde lånt sin mors hest Devine og var fejlfri i 50 cm. Marie Pedersen og Merian Lundsgård vandt LF spring for hest. Tillykke med de flotte placeringer.

I Vallensbæk blev Annielle Clausen og Don Poblano en flot nr. 3 i MA1. Det er stærkt gået Annielle!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.