Uge 01 – 2019

Ingen stævner i D5 denne uge

Godt nytår alle sammen – vi håber i kom sikkert igennem til 2019 og er klar på endnu et år med det udfordringer det klart giver.

På forsiden af hjemmesiden her ligger allerede nu kontingent- og facilitetsopkrævning for 2019. Vi beder om at der bliver indbetalt til senest den 10. februar, allersenest inden generalforsamlingen som er den 27. februar.

På forsiden ligger også indkaldelse til generalforsamling. Her vil som vanligt være uddeling af diverse ranglistepokaler, skulderklapspokal og Paul Kruses vandrefad. Derudover slutter vi som vanligt af med hygge og en bid mad. Så sæt x i kalenderen den 27. februar – vi har jo for vane at se en masse af vores medlemmer denne aften.

Vi ved også allerede nu at der afholdes klubmesterskab den 23 og 24. marts. Proprositionerne lader lige vente på sig – men vi glemmer det ikke.

Hverdagen indfinder sig lige så stille igen, men der er lidt nyt under solen, idet 2 medlemmer, Susanne Jørgensen og Josefine Kleis Olsen, som begge står opstaldet på Kjeldmosegaard i en periode frem til april vil forsøge hver anden søndag at lave miljøtræning i ridehuset fra kl. 10 til 12. Så har du lyst, så mød op nu på søndag hvor det er første gang. Man mødes som sagt kl. 10 for at stille op og frem, så trænes der og så hjælpes man ad med at rydde op. Susanne og Josefine glæder sig til at byde velkommen.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2019. Bogmærk permalinket.