Uge 04 – 2019

Ingen stævner i D5 i denne uge.

Der er fortsat ikke alverden stævneaktivitet og slet ikke i vores eget distrikt. Men februar nærmer sig med hastige skridt og det samme gør de flere stævner. Stævner kræver dog en masse hænder, og derfor vil vi gerne opfordre til at DU overvejer om du kunne have lyst til at være hjælper til nogle af klubbens arrangementer. Vi vil jo supergerne have aktive medlemmer, som også kunne synes det var sjovt at være bagved kulissen.

Enkelte af klubbbens ryttere har været til start og Annielle Clausen og Don Poblano fortsætter den flotte stime de sluttede 2018 af med. Første placering i 2018 blev derfor til en flot 3. plads i Prix Sct. Georg i Vallensbæk. Tillykke!

Josefine Voss Madsen og Honey De´Luxe er endnu en af de ekvipager der fortsætter de gode takter fra 2018. I weekenden har de fejlfri i MA* og Josefine kan nu ønskes tillykke med at have en A-hest i sprigning. Det er dælme flot – tillykke!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2019. Bogmærk permalinket.