Uge 02 – 2018

FRK C-aften stævne dressur

Dagene er allerede blevet længere…. har i tænkt over det? Deter faktisk først rigtig mørkt omkring kl. 16.45 og det er da i den grad en forbedring. Hvis så bare der ikke kom al det regn, så var det faktisk muligt for rigtig mange af os og ride udenfor og nyde eftermiddagene. Der er travlt her først på året…. Vi er ved at gøre klar til generalforsamling, og derfor finder du både indbydelsen til generalsforsamlingen og opkrævningen af kontingent/Facillieteskort på forsiden. Husk at der skal indbetales senest start februar..

Her først på året skal der også indberettes til kommunen og DIF/DRF, så der er nok for bestyrelsen at se til, lige som der også i skrivende stund kæmpes for at få lagt proprositionerne til årets klubmesterskab på GO, som desværre bare driller og ikke vil opdatere.. I kan dog se proprositionerne allerede nu her på hjemmesiden. Husk at det nye i DRF er at alle skal tilmelde via GO fordi klubben skal betale 10,- til forbundet for hver start der er til stævnerne og dem trækker DRF inden vi får startsgebyret udbetalt. Det koster ikke noget at blive oprettet på GO, så her behøver du ikke at være nervøs.
Det næste nye der er omkring stævner for 2018 er at man skal tegne en D-licens for at kunne starte D-stævner. SAR´s opfordring til vores ryttere er, at hvis du ligger lige på vippen til at skulle begynde at starte C—stævner så tegn en C-licens istedet. Den kan du nemmelig nu få uden at skulle have haft ridemærkeprøver og klar-parat-start.
E-stævner og træninger vil man fortsat kunne starte uden nogen form for licens.

Ved stævnet i Møllebakken i den forgangne weekend red Karoline Krogh Hansen 2 heste.. Hun red MB0 på Furino af Maaling og blev en flot nr. 2 efter kun at have redet ham en lille måned. På Karolines egen hest hed klassen LA1 og med en rigtig lang skadesperiode bag sig var dette ekvipagens første stævne i over et år, og her blev de flot nr. 3. Tillykke Karoline – vi er sikker på du er meget godt tilfreds med den her weekend.

Skulle du have lyst til at hjælpe klubben et par timer søndag den 21. januar så giv Hannibal et præg. Vi skal servicere OK-tanken i Sakskøbing fra kl. 10- 14 og skal være 3 over 18 år ad gangen. Det er penge i klubkassen så sig endelig til hvis du gad give2 timer af din søndag.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.