Uge 50 – 2018

SAR – æbleskivespring tirsdag aften

Julen nærmer sig med hastige skridt, og vi gør alt det vi plejer. Tirsdag den 11. december er der æbleskivespring med 30 starter, dvs. 240 æbleskiver kan vi ”risikere” at skulle uddele denne aften. Det er altid så hyggeligt når julemusikken spiller i højtalerne og folk grine og glæder sig til at skulle hente de mange æbleskiver der er redet sikkert ind.

Julen er jo også juleoptog, og som altid har Sakskøbing Handelstandsforening inviteret SAR til at deltage. Efter mange år uden deltagelse, startede en flot seje forældre op igen forrige år, så nu er det 3 år i træk at klubben igen deltager. Kom og kig på – det er Sydhavsøernes allerstørste juleoptog med mellem 30 og 45 foreninger der går i slange efter hinanden, den ene flottere end den anden.

Julen er jo også en eftermiddag med gløgg og æbleskiver, og som altid er det efter juleoptoget, så på søndag den 16. december 2018 inviterer klubben til hygge i tutten. Man må meget gerne skrive en sms til Hannibal på 4015 9283 hvis i kommer, mere så vi ved at der er købt nok ind 🙂

Selv om det er december, så ligger folk altså ikke på den lade side med stævner….. Laura Barding og RS Private Dancer sluttede ponyårene superflot af da de i Hvalsø satte sig på 2 flotte 1. pladser i henholdsvis 73,96% og 72,5%. Vi ved du har nydt dine ponyår, og vi ønsker dig god vind fremover og håber at der er det næste rigtige sted til Dancer derude.

I Glostrup kunne de ikke komme uden om Karoline Krog Hansen og Skovtoftens Replay som igen var over total overlegne i LA2. Denne weekend vandt de med intet mindre end 75,517% . Det er en dejlig måde at gå til juleferie på 🙂

3. søndag i advendt nærmer sig, panikken begynder at brede sig hos de voksne som garanteret stadig mangler at handle gaver og mad til juledagene. Men bare roligt – vi tror på det sker IGEN i år.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder 2018. Bogmærk permalinket.